Sömntuta

Dessa långa dagar tar verkligen ut sin rätt. I dag skulle jag egentligen stått upp klockan 05.00 för att hinna med tåget 06.10 ner till Universitetet. Men vet ni vad, den förläsningen var inte obligatorisk så jag hoppade över den. Jag passade på att sova ut i stället. Jag somnade vid 21.00 i går och vaknade utvilad i dag vid 08.00, härligt!! Så idag blir det till att läsa lite hemma i stället men det gör jag mycket hellre än att sitta på en föreläsning som jag redan hört en gång tidigare. Mycket är ju fortfarande upprepning från mitt eget program. Jag har faktiskt redan gjort mina 3 hundår och på de åren har jag max missat 3 st föreläsningar så jag känner att jag inte behöver göra allt igen.

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria - Gravid i vecka 30

Ibland behöver man prioritera sig själv endast så det där gjorde du helt rätt i :) Och var den ändå inte obligatorisk så är det ju ingen fara. Skönt att du fick sova ut!

2010-11-25 @ 10:44:02
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Carro

Det gjorde du rätt i :)

2010-11-25 @ 11:22:05
Postat av: Kicki

Anna: Ja jätteskönt!

Carro: Haha..tack!

2010-11-28 @ 21:48:38
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0