Skäms informationsansvarige på Västtrafik!!

Det snökaos som ställde till det längs delar av Bohuskusten var tydligen inget vanligt snöfall utan en släng av den hemska Vänersnön.  Inte så vanligt att alla parametrar slår in samtidigt men nu så. Och poff, det larmslog allt och alla! För mig som pendlar till Göteborg har det minst sagt ställt till det för mig. Det har varit förseningar, inställda tåg, sena ersättningsbussar och framförallt dåligt information. SKÄMS VÄSTTRAFIK! Man kan inte göra allt 100% rätt men man kan ge människor som söker information - rätt och uppdaterad information!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det kan dom verkligen FY!!! PÅ dom :(

2010-11-11 @ 18:32:35
Postat av: Kicki

Ja jag tycker nog att om man försöker och få fram information så kan de i alla fall hjälpa till...

2010-11-13 @ 15:39:46
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0