Sjukt tråkigt och sjukt bra..

Idag vaknade lille mini och hade feber. Tråkig, men ganska väntat. Det känns som sjukdomar är oundvikligt i dessa förkylningstider. M fick VAB:a eller i alla fall tills jag kom hem vid 19.00. Det är låååånga dagar nu. Mörkt när man åker dit och mörkt när man åker hem. Men Göteborg är ju ganska fint julpyntad så liite mysigt är det allt också.

Nu blir det till att se repriser på diverse play.se kanaler innan det är dags att kasta in handduken för i dag. Vilken lycka för mig att tekniken går framåt så jag kan välja se mina favorit program när jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh va tråkigt.. Hoppas han snart blir bättre! Du jag tror det kan bli av på tisdag =)Kan du fortfarande? Vad tror du om Kvarters eller Napoli kanske?

2010-11-23 @ 10:25:46
URL: http://www.karinkakan.blogspot.com
Postat av: carro

Stackarn :(

Hörde av M att han inte har feber nu idag i alla fall.



Saknar dig kraaam!!!

2010-11-23 @ 11:45:59
Postat av: Pernilla

usch då, stackars liten! hoppas han fort blir frisk igen.



det där med play är en riktigt bra grej. dock är jag dålig på att utnyttja den, men jag gillar att den finns så att jag kan kika på nåt jag missat ifall jag vill =)

2010-11-23 @ 18:05:09
Postat av: Kicki

Karin: Ja han är redan bättre nu så det är skönt. Jag kan fortfarande på tisdag, vad roligt!! Jag tror absolut på Napoli...weeei vad kul!!



Carolin: Nej nu har feber släppt hoppas jag, saknar dig med. Ogillar verkligen långa skoldagar..



Pernilla:Tack, jag hoppas han redan är bättre. Play är grymt, riktigt bra. Bäst är de sidorna som inte tidbegränsar sina avsnitt utan låter de ligga upp en hel säsong.

2010-11-23 @ 20:44:56
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0