Roll the dice


I går kväll hade vi en klassisk spelkväll här hemma tillsammans med M: s bror B och hans tjej A. Det var super trevligt! Vi tog upp det gamla hederliga spelet Budget (M: s favorit spel) och spelade loss. M insisterade på att vi skulle spela om 6 månader för att om man "bara" spelar om 3 månader så tar spelet slut alldeles för fort. Och det gjorde det inte nu i alla fall, vi gick  i "mål" efter ca 4,5 timme. Men vad gör det när man har roligt. Med ett spel, en kladdkaka, chips och en massa härliga skratt kommer man riktigt långt. Fast inte enda till första plats tydligen för B slog mig med 1000 kr mer, högst ovärt..

Jag, fångat i ett viktigt tärningskast, mina med(mot)spelare höll sig ur bild :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh det var längesedan man spelde Budget!!!

Det får vi göra nästa gång :)

2010-11-15 @ 09:59:21

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0