Överhört

Jag pratar ganska högt i vanliga samtal och vissa kan i bland kanske säga att jag mer skriker när jag pratar i mobiltelefon. Men jag försöker i alla fall att tona ner mig när jag är bland folk t.ex. på tåget. Här om dagen när jag åkte ner till Göteborg så satt en tjej två säten bakom mig och pratade läs skrek om hela sitt liv. Nyfiken som jag är så fick jag lite svårt att koncentrera mig på familjebehandlings metoder när hon gapade ut om hela sitt liv. Men det roliga i det hela var att hennes kille skulle tatuera sig på pungen. På PUNGEN, vem gör det? Och varför? Hahaha...roligt var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha !!! Kan riktig se framför mig hur du nästan välter av nyfikenhet ha ha h ah!!!



Ja och vem tatuerar sig på PUNGEN ??? Idiot!!!

Hoppas det gör riktigt ont he he!!!

2010-11-15 @ 12:18:39
Postat av: AnnaViktoria

Haha skulle precis säga samma sak som Carolin - jag kan se dig framför mig hihi.

2010-11-17 @ 16:00:06
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Carro och Anna: Mina kära vänner, vad tror ni om mig egentligen??!! :P

2010-11-17 @ 21:17:31
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0