Olika nyanser av brunt

Idag vaknade jag upp av underbara dova barnskratt och leksaksslammer eller nä det var snarare av att mini kommer in i sovrummet och väcker mig för att meddela att storebror kallar honom för bajskorv! Jaha så var vi uppe och i gång med den här dagen tänkte jag. Men det kunde varit värre klockan var 07.45 när jag blev väckt och det är helt överkomligt
även om jag blev väckt för en skitsak :)


Idag är det skola mellan 13-17, då är jag hemma 19 om tåget är i tid och det är BAJSKORV för mig. 



Kommentarer
Postat av: Carro

Usch!!! Bajskorv på det :(

2010-11-12 @ 15:11:03
Postat av: Mariana

Usch vilken dålig skoltid på en fredag och allt......hoppas tåget var i tid iaf!

2010-11-12 @ 19:23:52
Postat av: KICKI

Carolin: Ja det är inte super kul direkt

Mariana: Tåget var bara 5 min försenat så jag hann hem i tid till tacomiddagen :)

2010-11-13 @ 09:36:26
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: AnnaViktoria

Gud vad härligt det är att läsa din blogg!! :) Jag har läst mååånga mammabloggar det senaste där allting är så rosenskimrande och underbart hela tiden, och i dessa bloggar kan man vara säker på att aldrig få läsa ordet bajskorv. Därför är det så härligt att läsa din! Saknar dig för övrigt!



Ps. Och mindre härligt är det ju såklart att få läsa om dina hemska skoltider och om ännu hemskare Västtrafik! KRAM

2010-11-14 @ 18:26:10
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

AnnaVktoria: Tack det värmer och få höra! Jag antar att många föräldrar är lite "rädda" för att tycka deras barn är lite jobbiga eller är "rädda" för att göra fel så då är det lika bra och inte skriva om det sämre, vad vet jag?! men det är en tanke. Och du jag saknar dig med jag nästan längtar ihjäl mig tills vi skall ses i december!!

KRAM

2010-11-14 @ 18:44:01
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0