Nypremiär!!

Tidigare, innan jag blev (stolt) tvåbarnsmor så brukade jag ha en tjejfest varje år i november. Jag passade på att bjuda in gamla vänner, arbetskollegor, nya vänner och hade en härlig tjejfest! Efter att jag har haft uppehåll med denna festlighet är det åter dags igen. Nu på lördag är det nypremiär!!! Åhhh det skall bli så roligt och träffa alla brudar och festa ihop. Temat tll festen är "All in", vilket på den här festen betyder att nu festar vi som det inte fanns någon morgondag! Jag är bra på att tänka på att jag skall planera i tid men någonstans på vägen så sker det ett avbrott i tankebanorna vilket gör att det kan bli lite stressigt på slutet. Men till den här festen är jag faktiskt hyfsat i fas med allt. Det är bara handling, städning, förberedelse av mat samt lite små piff kvar!



Jag längtar!!

Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0