Nu är jultiden på intågande...

Ännu en vit dag. Snön faller och tonerna av -Hej mitt vinterland, nu är jag här...dyker upp i mitt huvud. Nu är det bara en månad kvar tills tomten kommer och knackar på. Jag känner mig inte riktigt redo för det än, det är galet vad snabbt det går varje år.

I går hade vi filminspelning i skolan. Jag och en kollega fick "äran" att spela familjeterapeuter. Vi höll på i ca 30 min med detta och på måndag ska vi studera och utvärdera samtalet med läraren och resten av klassen. Lärorik, javisst men inte så kul och bli granskad. Det här är nog mina 15 min of fame, mer blir det nog inte :). Efter inspelningen så "firade" vi med att gotta till oss på ett av Hagas mysiga caféer.





Kommentarer
Postat av: Carro

Ser hur gott ut som helst :)

2010-11-20 @ 22:14:48
Postat av: AnnaViktoria

Vad mysigt :)

2010-11-20 @ 22:30:25
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0