Muskelberget

Har jag sagt att jag köpt träningskort?! Det har jag gjort i alla fall och jag har tränat i ca 3 veckor nu (nästan en livstid) Jag har testat å body combat öch de passen är svinroliga och svåra och svettiga, sen försöker jag springa lite på bandet (gillar inte springa ute när det är kallt och framförallt inte när det är halt). Härom dagen tog jag mig även tid att styrketräna lite och insåg då att jag är ganska klen. Jag låter bilderna tala för sig själva.

Mina vikter
Vikter som de stora grabbarna väljer

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh, vad duktig du är.

har funderingar på att skaffa gymkort själv också, få se om det fortsätter vara en fundering eller om det kan bli lite action här med =)

2010-11-02 @ 17:37:53
Postat av: Carro

Ja du är duktig som tagit dig i kragen jag måste verkligen ta mig i kragen jag med.



Känner igen det där med vikterna när jag har stått där och lyft mina två kilos vikter och så kommer det en kille med värsta feta vikterna brevid då känner man sig fåning.



Men det går strax över när dom börjar pusta o stöna och blir allderler röda i ansiktet så som dom tar i ha ha ha ha !!!!

2010-11-02 @ 20:30:27
Postat av: Kicki

Pernilla:Tack! Ja än så länge är jag duktig. Vi får se hur länge det varar :) Jag tycker allt att du med skall satsa på lite action!



Carro: Tack! Hahaha..ja så var det när jag tränade med, killen med världens vikter (och mage) stod bakom och frustade och stönade och nästan sket ner sig så mycket han tog i :)

2010-11-02 @ 21:45:55
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0