Ljushuvud

Idag har jag passat på att utnyttja min hemstudie dag till max. Fixa barret OCH läsa, inte illa va?!

Här är resultatet efter att suttit i slinghättan i alldeles för många minuter. Carolin har nämligen ett litet huvud och jag ett stort (hoppas att det är intelligensen som tar plats ) och när jag skulle pressa i mitt huvud i den hättan i dag så var det nära att jag började grina så ont det gjorde. Uttrycket lida pin för att bli fin blev verkligen sant. Det var sista gången den hättan åker på. Mitt gigantiska huvud och jag vill ha en modell större till nästa gång!

Tack Carolin för att du är så grym, nu har jag möjlighet och få vara lite fin i håret igen. Problemet är bara att nu skall jag lyckas med att få till någon frisyr på mig själv också men den sorgen tar vi efter nästa dusch..hehe..


Kommentarer
Postat av: Karin

Såå fin! Som vanligt :-D

2010-11-01 @ 17:16:40
Postat av: Carro

Menar du att jag har en liten hjärna ha ha ha!!! ???

Klart du fixar till det nästa duch det klarar du fin fint om du inte är lat ;)

Kraaaam!!!

2010-11-01 @ 18:07:40
Postat av: Jessica

Snygging ;)

2010-11-02 @ 20:31:42
Postat av: Kicki

Tack, vad söta ni är!

2010-11-02 @ 21:43:10
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0