Bokenäs Spa&Resort



I söndags blev vi utbjudna på buffé på restaurang Bokenäs Spa&Resort för att umgås och mysa lite ihop innan den stora stressen som kallas julrush drar i gång med allt vad det innebär. Det skulle varit min familj, svärisarna + min far och styvmor men de kunde inte komma pga av en ordentlig förkylning (vad är oddsen på det?) trist! Men kvar blev ju i alla fall vi och svärisarna och vi njöt av god mat (lite för "svår" mat för mig, jag är mer en husmans tjej), trevlig utsikt och framförallt gott sällskap. Men det var inte en speciellt barnvänlig buffé så jag lyxade till det med lite pannkakor när vi kom hem på kvällen. Nu var vi ju "bara" där för och äta men jag kan mycket väl tänka mig och komma tillbaka och pröva på lite av det där SPA:t. Det kanske kan passa bra efter julrushen, tomten hörde du min önskan :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad gott det såg ut skulle allt kunna tänka mig att frossa på allt he he !!!

Fin fina bilder och hoppas tomten hör din önskan ;)

2010-11-19 @ 21:48:17
Postat av: AnnaViktoria

Mmm vad gott det såg ut! Vad många smultronställen man har missat där ute i Bokenäset-krokarna då :)

2010-11-20 @ 22:32:22
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Carro: Ja det här stället skulle passa dig!

Anna: Javisst, här finns resurser.. :)

2010-11-23 @ 19:44:57
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0