Bio i soffan


Vill ni liksom jag få hem och testa olika gratis produkter och tjänster gratis? Gå då med i buzzador <- Klicka på länken och registrera dig om det låter intressant. En buzzador är en reklam kanal där vi buzzadorer delar produkten/tjänsten med våra vänner och vips så har företaget har nått ut till fler målgrupper. Det senaste jag har fått testa på är att beställa filmer från LOVEFILM. Väldigt smidigt om man kan tänka sig och ha en eller två dagars framförhållning och man inte vill stå i videobutiker eller trängas i snabbköp för att välja ut kvällens film. Och vad som är ännu bättre är att man får ha filmerna så länge man vill (ca en månad). Så himla skönt!! Perfekt för mig som inte alltid orkar se filmen jag hyrt och måste lämna tillbaka den osedd. Det finns olika nivåer (filmpaket) man kan använda sig av men jag skall välja 49 kr/ mån och då får man hyra 2 filmer/mån, nästa steg är 99kr/mån och då får man hyra 4 filmer.

Och hur var de två första filmerna?

Sherlock Holmes - Filmskaparna lyckades och göra en ganska trist karaktär till udda, knivskarp och komisk figur som med hjälp av sin vän Dr Watson blir indragna i ett nervkittlande fall. Jag hade inga förhoppningar alls på filmen så jag blev verkligen positivt överraskad.
4.5/5

Familjen Jones - En film om annorlunda familj som får en att fundera på hur reklamvärlden säljer sina produkter egentligen. Filmen tar många olika vändningar under hela filmens gång och ytterligare en oväntat vändning innan den slutar.
4/5


Båda filmerna rekommenderas varmt. Nästa film jag skall sätta tänderna i är Robin Hood, hoppas den är lika bra!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja Sherlock holmes var riktigt bra och den andra vill jag ju gärna se :)



Robin Hood skall du se :)

2010-11-13 @ 18:02:19
Postat av: AnnaViktoria

Buzzador är verkligen toppen :) Familjen Jones har jag inte varit sugen på att se innan, men efter att ha läst din lilla recension blev jag nyfiken!

2010-11-14 @ 18:22:09
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Carolin: Ja se den, jag gillade den massor!!

AnnaViktoria: Ja verkligen! Kul att du blev sugen det är en perfekt lördagsfilm (eller som i mitt fall, en dagen efter-slapp-film)!

2010-11-14 @ 18:51:17
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0