Spärrad

Jag vet inte var min mobil är... Jag vet att jag hade den i köket den 24:e. Efter det är den som de skulle säga på tvprogrammet  Efterlyst: Mobilen är spårlöst försvunnen. Idag fick jag krypa till korset och ringa och spärra sim kortet. Härligt, det betyder alltså att jag inte har några telefonnummer kvar över huvud taget. FY FAN!!


Det roliga i det hela är dock samtalet som jag och opratörskillen hade om hur telefonen försvunnit. Jag ville ju inte säga att jag tappat bort den utan så lite så där lagom arg att någon hade tagit den. Då kontrar han med ja du är ju inte den enda som blivit "bestulen" på mobilen nu i midsommar helgen...haha han trodde jag hade söpit bort den. Alla svar jag kunde ge därefter lät som dåliga efterkonstruktioner...jaja nytt sim kort är på väg och jag får se det här som en gallring bland mina kontakter. De man vill ha kvar söker man ju upp, de som vill ha kvar mig ringer eller smsar väl...


Men ni som läser den här bloggen vill jag ju såklart genast uppdatera mig med era nummer, även om det inte rings så telefonerna glöder varje dag. Så skicka gärna ditt nummer till mig på facebook, eller på [email protected]


Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0