Nu ska här testas

 

 

I går när jag var på ansiktsbehandling så köpte jag ny ansiktsrengöring och nytt ansiktsvatten. Jag fick även med ett prov på talgreglerande serum.

Så nu skall jag testa detta och se om jag får ett ansikte lika lent som en babyrumpa. Jag har trots min höga ålder på drygt 30 år aldrig använd mig av en dag eller nattkräm när jag berättade det för min hudterapeut så blev hon helt chockad och förklarade i flera minuter vilken nytta det gör för huden m.m. Men eftersom jag aldrig har haft eller har en problemhud så har inte det riktigt varit ett problem för mig. Men nu inser jag att åldrandet gör att jag tappar fukt i ansiktet så det är väl dags att testa ut en kräm som kan fungera för mig nu..innan jag slutar som ett russin.


Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0