Lyx mitt i vardagen

Jag har varit här igen....Det var skönt den här gången med. Undantaget är dock porrengörningen, för när hon klämmer och grejar så känns det helt ärligt som om jag skulle vilja grina..men det gör jag ju inte utan spänner hela kroppen och biter ihop käkarna så jag tror tänderna skall gå sönder i stället och ler...frågar hon om det går bra svarar jag självklart ja...

Det är verkligen lyx att få ligga ner och få krämer, salvor och annat insmörjt i ansiktet. Den helt ljuvliga ansikts- och nackmasssagen är inte heller helt fel. När jag gick därifrån så var det nära jag stövlade rakt i säng i stället för att hjälpa till med maten och två busande huliganer. Den här sortens lyx är svårslagen.

Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0