Stranden

Tänk om jag vore så modig att hatten hade fått följa med längre än till ytterdörren. Den är lite härligt reto inspirerad och den hade fyllt sin funktion såå bra. Men jag fegade ur... Varför?, ja förmodligen för att jag inte riktigt kan stå för att jag tycker den är cool oavsett vad andra tycker. Men den för säsongen nyinköpta bikinin fick i allafall åka med Vad tycker ni om standhattar? Är det för kärringar över 60 eller funkar det även för oss lite yngre kärringar på 30+?!?
Min utsikt från handduken (hade jag varit kille hade den varit ännu bättre :))
Uddevalla och Bohuslän när det är som bäst!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

lovely! lata dagar på stranden är inte dumt.



hatten ska du definitivt ta på dig nästa gång!

säger jag som gör precis samma som dig ;)

tycker vi ska våga att ha den hela vägen till stranden nästa gång =)

2010-07-01 @ 22:10:18
Postat av: Carro

Hot hot hot !!!

Vilken fin fin blogg du skaffat dig :)

Jag tycker ocså att du skall ta på dig hatten nästa gång och det är riktigt skönt att ha på sig den ;)

Kraaaam!!!

2010-07-01 @ 22:24:56
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Mariana

Klart hatten ska vara på! Jag har en här nere men inte vågat att använda den hemma. Fin blogg förresten :-)

2010-07-02 @ 09:05:02
Postat av: Kicki

Pernilla: Vi får skärpa till oss helt enkelt, vad kan hända lixom :)



Carolin: Tack! Ja jag skall jobba på det här med hatten..



Mariana: Tack! Hihi, det är nog ett bra sätt och börja öva på. Utomland känner man ingen :)

2010-07-02 @ 15:21:00
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0