Spel för gallerierna

Jag har funderat lite över det där om träd låter när de faller i skogen om ingen är där och hör?!

Det borde väl vara ungefär samma sak som gör det riktigt ont när jag slår i tårna när ingen är i närheten?!
Tänk er att jag står i köket och plockar fram frukosten till den samlade familjen och så slår jag tårna i IKEA barnstolens ben som sticker ut: - Aj så förbannat mycket! Gap, skrik och hoppande runt på ett ben. ( I syfte att alla skall förstå vilken smärta det var, och tycka lite synd om mig) Tänk er nu samma kök samma stol men inga barn eller gubbe: - Aj, jävla skit! fortsätter som inget större hänt..Känns symtomen igen?!

PS I går morse slog jag i lilltån när jag av misstag sparkade den i sängen, det gör fortfarande ont och nu är den blå så då hade jag väl rätt att skrika lite :P


Kommentarer
Postat av: carro

Ha ha!!! Ja det är lite synd om dig och din lilla tå så skrik på ;-*

2010-07-08 @ 15:11:24
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0