Smider planer

Jag har till 99 % bestämt mig för att köpa träningskort till hösten. Jag har "alltid" haft träningskort sen jag började jobba och tjänade mina egna pengar. Jag hade kvar mitt träningskort när A var liten men sen när lille W kom till världen så har jag inte haft tid eller råd att prioritera träningskort. Då har billigare träning som promenader, jogging och allmän styrketräning i mån av tid och ork blivit nr 1. Jag har hela tiden saknat gruppträningen och ett "riktigt" gym och nu tror jag att jag kan få tid och träna på en träningsanläggning igen.  Och gymmet som får den äran att inhysa min svettiga bak är det här. När man får rabatt som kommun anställd är det inte mycket och vela på. Det är ju nära och bra också. Fortfarande kan allting kan ju hända med det är en bra plan, inte sant?!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag känner igen det där alltför väl och vill också bärja träna igen men dom är för små än :(

2010-07-06 @ 21:51:44
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Nja för små är de inte men i ditt fall är det väl så att B redan går på gym och att det inte finns utrymme för två som tränar på "anläggning". M får snällt nöja sig med grannens hemmagym och löpturer, medan jag får "allt" hihi...

2010-07-07 @ 10:36:27
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0