Så j**la obra!!

Fan nu har jag gjort något med min blogg, som jag börjat och gilla utseendet på. Det hela började att jag skulle göra headern till en länk till startsidan och det har jag lyckats med. Jag skulle även länka till ett par bloggar jag läser ofta och det lyckades jag med också. Men vad jag gjorde sen var ju och förstöra och på något sätt flytta bort en del av bloggen och jag har INGEN aning om hur jag skall få det bra igen. Nu tar jag en paus och försöker mer i kväll. Blääää, j**la skit!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad tråkigt :s Hoppas det löser sig och du får tillbaka den som du vill ha det.

2010-07-18 @ 20:52:31
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0