Ledighet

Jag har två veckor kvar av semestern och jag börjar känna hur stressen naggar lite i min sköna lediga semester känsla. Men som sagt det är två veckor kvar och jag skall hinna med och slöa och mysa mycket mer innan semestern är helt slut. Sedan har jag faktiskt turen och vara ledig en vecka till efter dessa fyra veckor innan allvaret börjar igen, så jag ska inte klaga. Jobb ger ju pengar också och det underlättar vardagen och är väldigt trevligt.

I sommar blir det 4 veckor heltid på mitt ordinarie timvikarie jobb som boendestödjare. Jag gillar verkligen jobbet, kollegorna och de personer vi stöttar så dessa 4 veckor kommer gå fort. En av fördelarna med att jobba med psykisk funktionshindrade är att vi jobbar mycket med att bryta isolering och komma ut och träffa andra och det är ju extra trevligt på sommaren tex gå på café åka och bada mm


Kommentarer
Postat av: carro

Men åh!!! Då slutar du din semester när jag börjar min :(

2010-07-14 @ 16:01:02
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ja så illa är det.. :(

2010-07-14 @ 19:57:25
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0