Inget mys i kväll inte..

Idag har jag ägnat några timmar åt att leta efter svamp, närmare bestämt kantareller. Tanken var att jag skulle mysa med en varm macka med kantarellstuvning och gratinerad Västerbottenost till kvällen. Men det blir inte alltid som man vill och svamparna lös med sin frånvaro. Jag och barnen hittade hallon och blåbär så det får nog bli lite hallon/blåbärsylt i stället. Jag känner mig ändå lite besviken, jag har mött flera med svampkorgar när jag varit ute och sprungit men nu när jag åker till mitt eget "svampställe" så det inte ens en enda liten svamp. Men å andra sidan så var jag längre norrut idag när jag letade så kanske har de inte kommit upp än...

Kommentarer
Postat av: carro

Tråkigt när man har tänkt ut i huvudet vad man skall göra.

Me inte illa med sylt heller :)

2010-07-23 @ 17:40:48
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0