Högt ljud och Avatar

I natt har vi sovit hemma i lägenheten. Att byta ljudvolymen från knäpptyst till festival utanför fönstret så får jag väl säga att kontrasten är total. Men det blir bara en natt för nu är ju alla kläder och all mat i stugan i stället.

I går så såg jag Avatar, kanske som sista person i min generation i väst världen. Filmer har blivit lite eftersatt i mitt liv sen jag fick barn tyvärr, men jag får försöka bättra mig på den fronten. I går satt jag uppkrupen i soffan med godis och kuddar och en varm filt och tittade på filmen i mörkret. Jag tyckte den var helt okej och en och annan tår fällde jag allt  för jag är en sucker för storslagna typiska amerikanska scener.

Foto: WETA


Kommentarer
Postat av: carro

Ja du måste var den sista i världen som ser den ;)

Skönt att se på en hel film för en gångs skull :)

Avatar tyckte jag i alla fall var jättebra :)

2010-07-31 @ 15:36:43
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag älskar avatar =)

2010-07-31 @ 16:49:00
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0