Bruden i fokus



Dagen började med klassisk överraskning, den blivande bruden fick en lista där det stod vad hon skulle ha packa med sig och sen drog vi i väg. Eftersom den bruden också är ganska nybliven mamma så utgick punkten supa ner bruden så hon inte kan stå på benen. På programmet stod i stället: Yoga, massa lekar där bruden vann allt, för prispengarna fick hon köpa sin kvälls outfit, sen körde vi gokart (sååå jävla roligt, jag kände mig som Schumacher), efter det en välbehövlig dusch och tillpiffning sedan käkade vi gott och tjatade natten lång. För utom jag då som tyvärr fick avvika för annars hade jag aldrig kommit upp och i väg till jobbet i går. En riktigt lyckad kväll!

Jag blev bjuden på ett urgott smultronvin som finns som säsongsvin på systemet, detta måste spanas in närmare...

Kommentarer
Postat av: carro

ser riktigt najs ut gokart verkar så kul!!!

2010-07-26 @ 21:51:20
URL: http://[email protected]

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0