Att göra...

Det finns och greja med på landet. Högt gräs och sly kan man tex roa sig med och ta ner och kratta bort. Inga ormar och annat styggt skall få ligga i det här gräset och lurpassa på mina barn. När man utför dessa sysslor gäller det är vara klädd så snyggt som möjligt och jag tror jag lyckats ganska bra i linne, joggingbyxor och 15 år gamla gummistövlar. Annat man kan roa sig med är att ha besök. Fina Carolin med familj kom upp och hälsade på. Vi brände av världens godaste räkor med sallad och vitlöksbröd och ungarna mumsade på korv med bröd. Härlig dag!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det är härligt med landet =)



Sv. Tack. Vovven har fått tillbaka aptiten så det verkar gå åt rätt håll.

2010-07-22 @ 20:36:09
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: carro

Ja det var kul att se hur ni har det på landet :)

Alltid kul att ses :)

Kram!!!

2010-07-23 @ 17:38:03
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0