Matbit och isprinsessa

Ännu en lång dag i Göteborg är över. Jag åkte ner lite tidigare för att hinna luncha lite med några tjejer i klassen innan eftermiddagens föreläsning. Målet var att diskutera hemtentan som vi skall göra över jul och nyår. Men det blev en lunch där vi pratade om allt annat än just tentan. Men what the hell att ha trevligt och skratta är en nog så bra anledning att träffas och luncha. Eftermiddagen var helt okej på Universitetet men när vi skulle gå ner till centralen så var det så halt! Jag gick runt som Bambi på hal is och höll på att gå ner i split mer än en gång. Det är totalt livsfarligt och vara ute och promenera nu när gatorna är täckta av is. Kanske man skulle göra som tanterna i de blå håret och gå och köpa sig ett par broddar.  

Min Cesarsallad, mums!

Fina Julstaden Göteborg (det är ljus projicerat på huset)


Kommentarer
Postat av: Carro



Cesarsallad är så gott :)

2010-12-19 @ 13:28:05
URL: http://192cocacola.blogspot.com
Postat av: Kicki

Carro: Väldigt gott!

2010-12-21 @ 11:45:16
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0