Tomten har varit här...


Och lämnat av en liten påse från Ullared. Trots att det "bara" var sockor (16 st), pepparkaksdräkter (2 st) och ute belysning (1 st) gick kalaset loss på 430 svenska skattade kronor. Herregud det var tur jag inte var på plats då vete gudarna hur det hade slutat. Eller det är väl inte så mycket att spekulera i. Jag hade gått crazy, bananas och jagat runt som en jägare på bronsåldern hade jagat sitt byte. Min plånbok tackar mig för att jag befann mig på säker mark. Men nu känner jag mig lite sugen på att shoppa upp de där pengarna jag "sparade" på att vara hemma. Det är ju trots allt några julklappar kvar att shoppa så lite kan ju få shoppa loss för.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha ha!!! Ja spara du dom pengarna och du skall vara glad att du inte var med för det var på tok för mycket folk.

2010-12-10 @ 13:45:16
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ja, jo jag är nog glad att jag inte var med just den dagen...

2010-12-11 @ 21:45:53
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0