Pump it up

I kväll drog jag i väg till gymmet för att köra ett pump-pass, det första på 3 år (dvs innan jag blev gravid med Mini) och det var asjobbigt. Jag visste inte hur långa låtarna skulle vara eller hur många repetitioner det skulle bli så det blev tungt. Jag körde dessutom på med samma vikter som de personerna som stod runt om mig hade. Jag tänkte inte en tanke på att detta kanske inte var 3 år sedan de gjorde det här sist. Om jag överhuvudtaget kommer gå i morgon är tveksamt. Oj oj oj vad mina ben är möra nu. Men roligast på hela passet var nog den ena instruktören som körde hela passet igenom med en kort vit klänning (lucia-tema) och visade trosorna hela tiden. Undra om det var därför som karlarna hade så dålig koordinationsförmåga??

Kommentarer
Postat av: Carro

Asssss Duktig!!!!! Men kanske minde smart att ta samma vikter som dom andra ha ha ha!!! Men man vill ju inte vara sämre.



Ha ha h ha!!! Roligt det där men instruktören och det är ju självklart att karlarna inte kunde koncetrera sig :)

2010-12-14 @ 14:26:31
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Anonym

Carro: Nej inte helt smart kanske men oj vad stark jag skall bli :) Och ja instruktören var helfestlig :)

2010-12-14 @ 21:30:07

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0