Oväntat, men bra

Jag har inte tänkt så mycket på nyår och nyårsfirande. Sedan vi fick barn har det inte blivit mycket party på just nyårsafton. Men idag gick mina nyårs planer från soffhäng med sambon till klackarna i taket i goda vänners lag. Kan nog bli riktigt bra! Vi blir ett litet "blandat" gäng på ca 10 vuxna och 8 barn, varav flera barn är jämngamla med mina troll. Vi skall köra på knytkalas modellen och vår (läs min) roll blir att ta hand om barnmaten. Om barnen får välja mellan pannkakor och/eller korv med bröd borde det väl fungera även på nyårsafton, eller?!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul!!! Pannkakor går väl aldrig fel hos barn.

2010-12-29 @ 22:28:15
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0