Men stäng dörren!

Jag har funderat lite på drömtydning efter att jag sett ett program med Malou von Sivers på tv4 där de hade med en man som var "expert" inom området.

Natten till i går drömde jag att jag hela tiden försökte stänga ute diverse farliga djur från att komma in i vårt hus. Men hela tiden så släppte andra människor in dem så de var där inne lik förbannat. Vad kan det här betyda?

Att det är något som "skrämmer" mig som jag borde ta tag i men inte gör och därför "förföljer" det otäcka mig? Hmm...ja jag vet inte, men jag vet att jag har skjutit upp ett viktigt telefonsamtal länge nu och det är verkligen dags att sätta sig ner och ta i tu med det.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det ligger nog något i det så ring!!!!

2010-12-10 @ 13:41:10
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Jag tar tag i det på måndag :P

2010-12-11 @ 21:45:28
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0