Livet på "paus"

Den här dagen har gått ut på att vänta. Vänta på tåget då det väntar in mötande tåg samt har signalfel, vänta på att listan om obligatorisk närvaro skulle gå runt i klassen, inte få lov att köpa ett spel som skulle blivit en julklapp till barnen (fel på mitt kontokort) utan vänta ta ut pengar och göra om proceduren i morgon, vänta när i tågen inte var i tid på vägen hem, vänta på min tur på banken (när jag skulle begära ut ett nytt kontokort), vänta på när ungarna skulle krångla sig hemåt från dagis och vänta och ha tålamod när barnen klädde granen. Nu väntar jag på läggdags, vilken seg dag!


Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Usch vilken jobbig dag!

2010-12-22 @ 23:17:09
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: eva

du går alltså i väntans tider? ;)

2010-12-22 @ 23:19:36
Postat av: kicki

Anna: ja kanske inte en av mina bästa. Eva: ja det kändes nästan så ;-)

2010-12-23 @ 23:36:53
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0