Lite för mycket stress nu för tiden

Nu är julafton nära. Jag har både haft och tappat mina julkänslor. Jag borde ju ha hittat dem igen i går när vi klädde granen men nä tveksamt. Jag känner ingen julkänsla. Det är helt klart så att det inte kommer att kännas som förr. Det är för många måsten nu när man själv är vuxen och förälder. Det skall tänkas på så mycket grejer: julklappar, mat, logistik, packning av kläder, ta hand om hysteriska ungar mm. Men än är det inte för sent. I morgon kommer nog känslan smyga sig på, om inte förr så när Tomten knackar på dörren och frågar om det finns några snälla barn.

Kommentarer
Postat av: Jessica

...och det snällaste barnet av dem alla (Kicki) svarar JAAAA! (Tack för finaste julkortet)

2010-12-23 @ 16:40:34
Postat av: Carro

När tomten frågar så är alla barnen snälla ;)

2010-12-23 @ 23:40:47
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas du får en mysig och lugn jul!

2010-12-24 @ 08:54:11
Postat av: Kicki

Jessica: Haha...varsegod!

Carro: Ja men frågar man föräldrarna kan man få ett helt annat svar :)

Namnlös: Tack! Det önskar jag dig med!

2010-12-25 @ 09:36:49
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0