Inception


I går kröp jag och sambon upp i soffan och tittade på lite film. Valet föll på Inception, och det var riktigt bra! En spännande och actionfylld rulle med en massa psykologiska loopar. Jag älskar när man får anstränga sig lite för att hänga med i filmen och här gällde det att vara uppmärksam för att storyn skulle bli sammanhängande. Sen gjorde det inte saken sämre att Leonardo DiCaprio spelar huvudrollen, en av mina absoluta favorit skådespelare ända sedan Gilbert Grape.  

Har ni inte sett den så rekommenderar jag verkligen er att gå och hyra den i närmaste butik eller om ni är lite bekväma som jag på Love film.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Riiiiiiktigt bra film! Och Leonardo är ju alltid Leonardo :-)

Och Joseph Gordon-Levitt kan man ju alltid... eh... inceptera... :-)

2010-12-28 @ 16:31:50
Postat av: Carro

Ja den är riktigt bra :)

2010-12-28 @ 20:46:50
Postat av: Kicki

Cissi: Ja verkligen!! Och Joseph är ju helt okej och vila ögonen på med :)

Carro: Ja!!

2010-12-29 @ 09:58:40
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0