Gymmet, check

Nu har jag varit i väg och lunchtränat med min PT. Det hade varit något va? Men även om jag säkert skulle behöva en (särskilt för motivationen) så har jag inte möjlighet att lägga pengarna på det. Så vad gjorde jag egentligen? Jo jag fick ledsagning av en instruktör runt om i gymmet för att jag skall känna mig som hemma där och inte springa hem igen när jag väl vågat mig dit. Vi gick igenom ett program som passar för nybörjare. Puh, hur vågar hon slänga sig med sådana dömande ord. Jaja, runt gick vi så nu vet jag i alla fall vad maskinerna är till för och hur man skall göra för att använda dem.

Om
jag kommer klara av det utan hjälp är värt ett helt annat inlägg. Men jag ser positivt på tillvaron det gick ju okej idag trots två killar som stod bredvid och brölade vid varje övning. Herregud, jag säger då det... :)

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Härligt! Duktig du är :)

2010-12-08 @ 15:48:30
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Carro

Ha ha ha!!! Ja det är verkligen kul att dom stönar och grymtar samtidigt som dom står där och tycker att dom är så matcho (stavas det så???)



Men klar du kommer kunna dett när du går dit själv och det finns väl alltid folk där??? Man dör ju inte av att fråga NÅGON!!!

2010-12-08 @ 17:52:20
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Carro

Fint att du julpyntat på headern :)

2010-12-08 @ 17:53:16
Postat av: Jessica

Vem lyckades du flirta med =)

2010-12-08 @ 18:31:33
Postat av: Kicki

Anna: Tack du, ett pass är ju mer än inget pass :)

Carro: Haha, här frågas inte i onödan. Och tack för att du var så skarpsynt att du såg mina julkulor :)

Jessica: Jag bokade gymintro med Linda S, perfekt! :)

2010-12-08 @ 20:46:39
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0