Det sista av ledigheten

Redan nu börjar det kännas som vardagen smyger sig på. I morgon skall jag skriva tenta hela dagen och målet är att skriva klart hela fråga 1. Tänk vad mycket ångest en "liten" tenta kan framkalla. Jag är verkligen inte sugen och sätta tänderna i den alls faktiskt.  Men jag skall passa på och kräma ur det sista av ledigheten med lite take away thaimat och lite film senare i kväll. Valet står mellan Inception eller Sommaren med Göran, inte riktigt samma genre eller kvalitet skulle jag tro ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ta Inception den är bra och det är Sommaren med göran också :)



Är du trött ta den svenska annars tar du den andra :)

2010-12-26 @ 18:40:32
Postat av: Kicki

Carro: Det blev inget med nått, ingen film och ingen thai..men väl pizza och Svenska Hollywood fruar på datorn :)

2010-12-27 @ 09:53:57
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0