Bara 1 rätt av 2

Tror ni att jag är klar med fråga 1 på min hemtenta?! Om ni tror det är det snällt men det är tyvärr inte sant. Jag är nästan klar men inte helt färdig. Så i morgon blir det att fortsätta med samma fråga. Boring!

Vad jag däremot har klarat av att slutföra idag är ett Bodycombat pass i ca 30 gradig värme. Den lilla manicken som man styr AC:n men var spårlöst försvunnen. Det var svettigt kan jag lova. Men instruktören var grym så det gick allt och genomföra även om speglarna immade igen och ögonen sved av allt svett som droppade ner i dem :)

Jag har faktiskt tränat något pass varje vecka sen jag köpte min träningskort i oktober och det är verkligen bra jobbat för att vara mig. Heja heja, ett rätt av två möjliga idag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja vi var/är grymma =D

2010-12-27 @ 19:58:17
Postat av: Kicki

Jessica: Ja det var vi verkligen!! :)

2010-12-27 @ 20:49:50
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0