Allmänt kaos

Snön bara vräker ner och skapar ett snökaos. Fast jag upplever det som ett mysigt kaos. Det är så mysigt att vi har fått en vit jul till. En förra året och en repris i år. Två gånger är en tradition så nu är det bara för vädergudarna att fortsätta låta oss fira en vit jul, mysigt!

När jag var ute och julhandlade mat och lite julklappar så var jag inte direkt ensam. Det var minst sagt ett shoppingkaos. Men trots alla människor så tyckte jag att det inte blev så mycket tid som gick ut på att stå i kö. Så nu är kylskåpet fullt, julklapparna inhandlade och barnen har fått nya "fin kläder " nu väntar vi alla på julafton. Men innan dess är visst några skoldagar kvar, men snart så är julafton här :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja snart är det fredag och barnen väntar ihärdigt nu :)

2010-12-20 @ 09:49:05
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0