After school

I takt med att man blir äldre så rutar man in sitt liv mer och mer och att samla ihop ett gäng småbarnsföräldrar är inte en enkel uppgift. I går efter jag kommit hem från skolan gjorde vi ett försök att mötas hela maffian (4 personer) men vi slutade med att det "bara" var jag och bästaste Karin. Det var såklart synd att de andra fick förhinder men vi hade en urmysig kväll och gick inte hem förren restaurangen stängde. Det är så härligt och bara vara, komma i kapp i livet och få njuta av varandras sällskap. UNDERBART!

Karin attackerar sin pizza

Pizzorna

Jag,mätt och go


Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa det var såå mysigt! Kan nog inte sägas för många gånger ;-) Pöss på dig!!!

2010-12-01 @ 22:20:50
URL: http://karinkakan.blogspot.com
Postat av: Carro

Ser gott ut och ni ser ut att haft kul :)

2010-12-02 @ 12:12:00
Postat av: Pernilla

Min "maffia" är inte heller lätt att få ihop, och då är vi bra 3st och 1 med småbarn...men de gångerna alla är samlade är verkligen toppen.

Ibland saknar man skoltiden då man hade all tid i världen att träffa kompisar.



Ser ut som ni hade riktigt trevligt iaf =)



2010-12-02 @ 18:59:37

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0