Fin fina måndag

I går blev jag väckt av att någon ringde "tidigt" på min sova-ut-utan-barn morgon. Denna någon visade sig vara Carolin och hon ville ha sällskap upp till Bloms i Mellerud. För er som inte varit där så har ni inte missat så mycket men det är en slags outlet med kläder från flera olika kända märken men det gäller och ha tur för det är väldigt varierande utbud.

 

Bloms entré

Jag tyckte nog inte det var så mycket fint där i går, men visst fanns det vissa guldkorn och efter lite prövande fick fick jag med mig ett plagg hem.

Inne på gardinavdelningen (tydligen inte så kul?)


Mitt "guldkorn", ett svart långt linne med små träkulor som extra detalj vid halsringningen från Objekt.

Efter vi varit på Bloms så tvingade jag (med milt våld) ner Carolin till Vita Sannar, en camping som ligger strax utanför Mellerud som jag hört mycket gott om men aldrig sett själv. Så där sprang vi runt på vita jättefina stränder och fjantade oss en stund innan vi åkte tillbaka till Carolin och mumsade i oss lite lunch så där kl 16,00, gahhhhh vad hungriga vi var då!!


Vita stränder, blått vatten men snålblåst, det blev inget dopp.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det var en trevig dag :) fast du var så våldsam ;)

2010-08-25 @ 20:34:01
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0