Rekonstruktion genomförd

Första dagen i skolan närmar sig med stormsteg, på fredag är det dags! Det pirrar lite i magen, men mest är jag bara förväntansfull. Göteborg skrämmer mig inte, även om jag de närmaste veckorna kommer ha stenkoll på rätt hållplats för spårvagnen. Jag vill ju inte komma försent i början när allt är nytt och osäkert. Jag har i veckan som gått varit nere och kollat upp exakt var skolan ligger och på ett ungefär vilka spårvagnar som går dit. Det kommer absolut och lösa sig då typ alla spårvagnar åker förbi i närheten, man tackar! 

När jag var nere i Göteborg så passade jag på och fika med en kompis på Haga. Vi satt på ett mysigt café som sålde de de största kakorna jag sett :) Kanelbullarna fyllde en hel mat tallrik..hehe...jag kommer nog besöka det cafét igen om jag känner mig själv rätt...

Lite shopping blev det också med betoning på lite. Jag köpte en ny kajal och en ny ögonskugga. Nödvändigt men kanske inte så där jättekul shopping.

Jag skall visa er färgen på ögonskuggan i ett senare inlägg.


 

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vart ligger din skola?



och när du vill besöka det där cafét i Haga nästa gång så kan du ringa mig =) Haga ligger ju precis runt husknuten (så gott som iaf =) )

2010-08-25 @ 19:00:50
Postat av: Kicki

Pernilla: Skolan ligger på Sprängkullegatan, och jaaa jag går gärna dit och fikar med dig. Kan även tänka mig och titta på hur ni har fått det i lägenheten :)

2010-08-25 @ 20:24:37
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: Carro

Jad är så avundsjuk på dig du kommer få så kul !!!

2010-08-25 @ 20:45:05
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Pernilla

du är jättevälkommen hit! =)

sprängkullsgatan ligger ju nästan precis vid mig, tar nog bara 5 min att gå.

räknar definitivt med besök nu =) så kan vi gå till Haga och fika sen =)

2010-08-26 @ 15:54:34

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0