Oj oj oj

Nu har det hänt...helvetet har fryst över, grisarna flyger och jag har överlevt 1 mil i jogging spåret.  Efteråt infann sig en väldigt skön känsla av stolthet över att klarat ta mig runt hela rundan, men under tiden varierade känslorna. Utan draghjälp från J som ville ut och testa en ny runda vet jag inte om jag hade tagit mig ut men tillsammans var vi starka (även om J utan tvekan har mer fart i benen än mig). Nu får vi se om det här var en en gångs händelse eller om det kommer upprepa sig?!?




OBS! Jag vågade inte lita på de nya skorna så mina gamla träningsdojjor fick följa med ut. Följetongen om mina skor verkar aldrig ta slut *pust*

Kommentarer
Postat av: Carro

Duktig du är jag hade dött efter två meter ha ha ha!!!

2010-08-16 @ 21:36:19
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Jessica

Klart det blir fler gånger!!! =)

2010-08-17 @ 16:17:12
Postat av: Kicki

Carro: Hehe, jag tror nog du skulle komma 200 meter innan du hade fått andnöd :)

Jessika: Med risk för och bli tagen på orden så känner jag mig faktiskt sugen på och ta en tur till (i alla fall nu när jag är hemma inte står på startlinjen)

2010-08-17 @ 21:14:30
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: Jessica

Visste jag väl =) Och JA jag kommer ta dig på orden ;)

2010-08-18 @ 17:47:26
Postat av: AnnaViktoria

Duktig du är!! :)

2010-08-20 @ 20:26:29
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0