Nu är det officiellt

Jag hatar mina "nya" joggingskor och nu tänker jag inte använda dem mer. Jag fick riktigt ont av att bara promenera till stan. Så någon längre tur kunde jag glömma. Aj, aj, aj det gör både ont i plånboken och i fötterna men det är bara att inse fakta. Varför köpte jag några andra skor än mina älskade Asics? Så här går det när man är otrogen.  Nu får jag använda de gamla skorna och snabbt köpa mig ett par nya. Åhh prova ut träningskor är sååå tråkigt. 

Men nu är inte allt bara tråkigt. Titta lite närmare på texten på socknarna, det livade upp min morgon kan jag säga. Låt er inte luras av märket innan som ser ut som ett E för det är det inte, utan det är bara tre streck. Vad blir kvar då?? Jo, SPRIT...hahaha...vi kan säga att jag laddar inför helgen då jag skall bjuda Järngänget på Kräftskiva. Vi brukar gå varvet runt så alla får äran att vara värdinna och i år är det min tur att arrangera lite Kräftis. Det kommer bli bra alla är väl sugna på torra brödkanter och lite krondill...hehe...  


Kommentarer
Postat av: carro

Ha ha!!! Jag ser fram emot torra brödkanter och krondill :)

2010-08-26 @ 18:47:24
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0