Jag tänker alltså finns jag...

Vad märkligt det är när jag ena stunden känner mig jätteinspererad att skriva en blogg och få dela med mig av min vardag och i nästa sekund känner jag hur lågan bara brinner ner. Det som återstår nu är en sparsam låga som sakta flämtar i vinden. Vi får se hur länge det håller tills lågan slocknar.

Jag frågar mig själv varför jag har så motsträviga känslor, kanske är det för att det för den här bloggen blir väldigt ytligt. Jag är inte en ytlig person. Jag har massa tankar och funderingar om världen och livet i stort och smått men inga som jag vill delge till vem som helst. Vem läser min blogg? Och vilket syfte har den människan med sitt läsande?

Jag har hamnat i en existensiell bloggkris..och nu vet ni hur jag tänker kring det!

Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår vad du menar.

Men blogga på tycker jag :)

Kram !!!

2010-08-07 @ 13:27:51
URL: http://[email protected]
Postat av: AnnaViktoria

Vet hur du menar. Det är så svårt det där, för det är roligt att skriva om vardagen osv, men det är alltid begränsande att man alltid måste tänka igenom hur mycket man vill dela med sig av och hur man ska skriva för att "alla" inte ska få veta allt.



Känner mig också less ibland - men hoppas iaf att du fortsätter blogga, för jag gillar att läsa om dig :) Kram

2010-08-07 @ 20:02:58
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0