Åka tåg

Pendlingen till och från Göteborg tar mig 4 timmar varje dag. Då är det inte så jätteroligt när de har lagt 2 timmars föreläsningar om dagarna. Hallå, kunde de inte lagt 4 timmar per dag i alla fall. Men 1 år det skall jag allt klara av även om det kommer bli en massa pusslande med tider för att få dagis och skola att gå ihop. De veckorna när M jobbar kväll så måste jag ju hinna hem innan dagis stänger. Hoppas att mor- och farföräldrar är snälla och ställer upp ibland, annars så får jag skippa vissa föreläsningar.

Kommentarer
Postat av: carro

Kämpa på det kommer löna sig men jag förstår dig alltför väl :;)

2010-08-31 @ 11:13:47
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja visst är det segt! Men kämpa, kämpa (som Gunde skulle sagt ;-)

2010-08-31 @ 20:24:46

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0